Fotboll

Publicerad 2014-11-15 21:55:13 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Herrejäklar vad trökigt det är med fotboll. Vad är grejen liksom? Det går ju liksom inte att föra en vanlig konversation med karlar heller när dom kollar på fotboll. Ibland får man ett "va?" tillbaka efter att man frågat 116 grejer. Nä, fy sjutton....
 
Imorse fick vi sovmorgon allihopa egentligen. Jag har varit in till Freya 3-4 gånger inatt men hon sov i alla fall till halv 7. Jag fick ännu mera sovmorgon då Jon klev upp med Freya och sedan kom jag efter strax innan 10, sååå skönt. Ser dock inte fram emot att kliva upp imorgon men man kan väl inte få allt ;)
 
För övrigt väntar vi bara på att bebbelito ska vilja komma ut. Jag tror dock vi kommer få vänta till december men det är ju omöjligt att säga. En vecka till får h*n stanna i magen i alla fall, sedan är det fritt fram!
 
Nä, tillbaks till fotbollen.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela