Ensam

Publicerad 2014-11-05 21:52:37 i Freya 1-2 år, Graviditeten, Vardagen,

Hej hopp!
Onsdag och dagarna knallar på i en jäkla fart. Imorgon är det torsdag och det vankas ultraljud igen. Går in i vecka 36 gör jag också. Fattar ni?? 36!! Om en månad är nog bäsen här och det känns helt overkligt. Snacka om att det gått fort denna gång. Kanske att jag börjar bli lite nervös å, jag vet inte. Jag är inte så nervös inför förlossningen egentligen utan mest över hur det ska gå med två små barn. Men det kommer ju att gå, jag har inget val ;)
 
Ikväll är Jon och lagar bilen så vi har inte träffats mer än ett par minuter på hela dagen. Igår bytte han däck på kvällen och imorgonkväll ska han spela innebandy så jag är rätt ensam denna vecka. Ja ja, snart är det helg, man får tänka så.
 
Nä, om man skulle ta sig en snabbdusch och sen lägga sig. Bara för det så vaknar väl säkert Freya när jag står i duschen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela