Vasaloppet

Publicerad 2014-03-02 09:38:48 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Ibland är det bra att ha en morgonpigg dotter. Typ idag när det är Vasaloppet. Tror aldrig jag sett en start förut men nu satt vi bänkade framför tv:n klockan 8 med frukost och såg starten. Vi sitter och håller tummarna för Brink men jag vettefan om vi hinner se målet eftersom vi tänkte bege oss till Ljusdal om en stund för att låna hem träningscykeln från mamma. Och handla....för jääääklar var med keso det går, hahaha.
 
Jäklar vad med norskar det är i täten förresten...skärpning ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela