Vårväder

Publicerad 2014-03-24 19:17:32 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Aaaah, vilket härligt väder vi har! Man blir ju så mycket gladare när solen tittar fram om dagarna och snart är verkligen våren här, vilket är UNDERBART. Självklart har det blivit en prommis idag och förhoppningsvis kan jag försöka ta en varje dag den här veckan. Efter promenaden kunde jag till och med sitta på bron i solen och dricka en kopp kaffe. LYX!!!!
 
Jag har blivit en riktig shopaholic när det gäller barnkläder men det finns ju så jäkla mycket fint. Passade till exempel på att beställa en jacka och mössor från Ellos när mamma ändå skulle beställa. Detta var dock något Freya behövde så inget onödigt denna gång ;) Blev helnöjd! Jackan var alldeles lurvig och mysig och kommer bli perfekt nu i vår och mössorna var jättefina. Invigde både jackan och en av mössorna på vägen hem idag :)
 
Just nu är jäntan lagd och både jag och Jon har hunnit med dagens träning så nu väntar en kväll i soffan bara. Säsongspremiär av Halv åtta hos mig och såklart Familjen Annorlunda!
 
TJO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela