Välbehövlig fredag

Publicerad 2014-03-14 16:22:05 i Freya 0-1 år, Vardagen,

FREDAG, och den kunde inte komma mer lägligt. Jag är så trött så trött sååå trött. Gnäll halva natten och sen upp klockan 5 imorse. Wihoo liksom. Hade förväntat mig att sova en längre stund vid 7 då men nä, det blev en halvimme. Zombiefredag....
 
Vid halv 10 åkte vi in till mamma/mormor där vi spenderade halva dagen. Vid två åkte vi hem igen och vid tre däckade både jag och Freya. Hon sover än men jag klev upp för en stund sedan. Hade lätt kunnat sova i ett par timmar till jag med men..haha.
 
Nu sitter jag och väntar på att Jon ska sluta och sen blir det väl träning som vanligt. Idag är det en sån där dag då jag är sugen på klyftpotatis, choklad, ostbågar och tsatziki. Men men, två veckor kvar....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela