Trötter

Publicerad 2014-03-19 19:21:57 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Färdigtränad, färdigduschad och färdigäten. Nu inväntar jag bara "Sveriges Mästerkock" och sen ska jag fasen gå och lägga mig för satan vad jag är trött. Hoppas hoppas hoppas det blir en bättre natt inatt. JAG BEHÖVER SOVA!!!
 
Freya var så tjurig i förmiddags så det som skulle bli en hemmadag slutade i att vi tog bilen till Ljusdal istället. Vi tankade, åkte på Coop en sväng och sen hem till mamma där Freya fortsatte sin tjurighet. Hon är trött konstant, vilket gör henne sur men lik förbannat ska hon inte sova. Baaaahhhh...tur hon har sina stunder ;)
 
Nä, nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara njuta....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela