Mysdag

Publicerad 2014-03-28 20:08:09 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Trots en dålig natt med väääldigt lite sömn och sedan uppgång klockan 6 har jag haft en riktigt bra dag. Freya ville aldrig somna om på morgonen så vi åkte in till Ljusdal vid 9 där mamma, Malle och Bellsan väntade. 
 
Mamma var snäll och tog med Freya ut så hon fick sova i vagnen. Jag spelade lite spel med Isabelle och när det var dags för lunch lämnade jag Freyan kvar och mötte upp Jon nere på köpingen. Där shoppade vi present, tre nya dregglisar till Freya och en massa mat. Det är inte varje dag jag och Jon hittar på saker själva så det var skönt att bara kunna gå tillsammans med honom.
 
När jag kom hem hade Malle och Bellis tagit med Freya till lekparken så jag slängde in matkassarna hos mamma och tog en promenad dit jag med. Freya låg och sov i vagnen så vi njöt i solen medans Isabelle lekte av sig. När Freya vaknade fick hon också gunga litegrann. Till sommaren, och framför allt nästa sommar blir det väl annat :)
 
Nu har jag och Jon gjort i ordning en varsin kopp te och ska kolla på serie hela kvällen. MYSPYS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela