Måndag

Publicerad 2014-03-03 07:46:42 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Måndag....och jag somnade alldeles för sent igår för att kunna vara pigg idag. Fastnade i boken och kom i säng för sent och sedan kom Jon inte hem förrän efter 23 igårkväll så då kunde jag inte somna heller. Sen vaknade Freya vid 4 imorse och var ledsen men somnade i alla fall om efter lite mat. Sen var det upp och hoppa halv 7....
 
Nu har vi precis tryckt i oss gröt båda två och jag försöker planera i huvudet hur jag ska lägga upp dagen och när Freya ska sova för att vara pigg på mammagruppen. Det går dock inte styra en bebis, och framförallt inte Freya så det får bli som det blir. Hon däckar när hon däckar ;)
 
Nu är det lek och lite Babblarna som gäller och sen ska vi väl leta fram några kläder att ha på idag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela