Måndag

Publicerad 2014-03-10 19:55:43 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloj!
Då var det måndag igen. Freya vaknade sex imorse, vi klev upp och åt frukost vid 7 och sen somnade vi båda om halv 9 och sov fram till klockan 10. VÄLBEHÖVLIGT.
 
När vi hade vaknat och klätt på oss hoppade vi in i bilen och drog mot Ljusdal. Det blev först en sväng på Dollarstore där några nya temuggar införskaffades bland annat. Sedan åkte vi vidare till mamma där det bara var lugna puckar. Freya sov en stund i vagnen på altan ända tills puckokatten hoppade upp på vagnen och väckte henne. Skit-Sotis....haha.
 
När vi åkte hem på eftermiddagen somnade stumpan i bilen och jag flyttade sedan över henne till sängen. Själv tog jag tag i dagens träning och hann nääästan klart innan Freya vaknade. Men då kom Jon hem så det var inga problem.
 
Just nu söver Freyis, Jon tränar och jag inväntar Familjen Annorlunda med en kopp te.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela