Mammalunch

Publicerad 2014-03-03 16:09:16 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag har det varit en trevlig dag minsann. På förmiddagen begav vi oss mot Ljusdal och Kristin där det väntade mamma- och bebislunch. Supermysigt var det och det finns redan planer på att träffas fler gånger :) Efter ett par timmar var det fem trötta barn som åkte hemåt. Freya pratade i bilen i ett par minuter innan hon slutligen däckade....och sover ÄN!! Haha. Snacka om att vara helt slut.
 
Skulle behöva sova jag med men nu inväntar jag Jon och sen blir det träning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela