Lördag

Publicerad 2014-03-29 09:21:56 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Vilken härlig dag! Här vaknade vi tidigt men på gott humör. Freya drog av ett bajslass strax innan 5 imorse och ville inte sova i sin egen säng efter det så hon fick lägga sig mellan oss och somnade tillslut om. Halv 7 var det god morgon men då låg vi och myste i sängen en lång stund. 
 
Nu sover stumpan igen och när hon vaknar tänkte vi bege oss mot Ljusdal ganska direkt för att dra på kalas så Freya orkar vara pigg någon timme. När vi kommer hem är planen att bara njuta i solen. Kanske vill ongen sova i vagnen så kan jag och Jon bara sitta och slappa? :)
 
Nä, nu ska jag slänga in i en tvätt och göra något åt barret så man ser ut som folk. Har förresten börjat använda systemkameran mer för nog är det roligare att ha finare bilder på sötungen än massa mobilbilder? Trots att iPhonen är kanon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela