Lidl

Publicerad 2014-03-06 21:09:24 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Aaaah, ÄNTLIGEN kan jag sätta mig ner i soffan och bara ta det lugnt. Här har det varit full rulle sedan Freya vaknade klockan 5 imorse. Vi började dagen med att bege oss mot Ljusdal och Lidl:s invigning som var idag. Jag tänkte att "det kan väl inte vara så mycket folk såhär tidigt på morgonen" men herregud, det var KNÖKFULLT. Jäkla tur att jag numer får ställa mig på familjeparkeringen för just såna fanns det lediga, annars var det kört. Vi tog i alla fall en kort sväng där inne, jag och Freya, för att kolla läget men handlade inte mer än lite kvarg, yoghurt och puréer till Freya. Det är dumt att gå på Lidl när man inte får äta något........Kul i alla fall att dom kommit till Ljusdal :)
 
På eftermiddagen somnade jag med Freya och sov i TVÅ OCH EN HALV TIMME. Haha, så jäkla välbehövligt. Sen kom Jon hem och tränade, jag la Freya och sen var det min tur. Det går bättre och bättre och jag har verkligen förbättrat mig på bara sex dagar, SÅ kul :) Efter träningen blev det middag och matlagning för att göra matlådor och nuuu är vi äntligen klara...
 
Fasen, jag sa åt mig själv att hålla mig kort i detta blogginlägg men inte lyckades jag med det eh...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela