Hudik

Publicerad 2014-03-08 21:01:58 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloj!
Passar på att slänga in ett inlägg medans Mellon pågår....det är ju inte många låtar som är bra direkt ;)
 
Idag skulle Jon på fotboll i Hudik och tillslut så bestämde sig jag och Freya för att också följa med. Vi dumpade av Jon hos Thomas och begav oss sedan mot Malle och Isabelle. Där blev det mys i ett par timmar innan vi åter igen hämtade upp Jon och drog hemåt. Jag hade förväntat mig att Freya skulle sova på vägen hem men icke, hon pratade och gnällde fram till strax innan vi kom hem, haha. Ändå var hon en gladprupp när vi kom hem och orkade vara uppe till sju :)
 
Igår köpte jag en ny, fin flaska till Freysan som hon tyckte om. Klart det är kul när man kan hålla i själv! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela