Hemmadag

Publicerad 2014-03-04 09:15:09 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God morgon!
Här startade vi morgonen halv 7 och efter det har vi hunnit med frukost, bajs och lek. Nu ligger stumpan och sover igen och denna gång somnade hon faktiskt utan skrik. Så jäkla skönt. Man känner sig ju som världens sämsta morsa annars när ungen bara skriker tills hon somnar.
 
Idag har vi inga planer och jag vet inte om jag tänker skaffa mig några heller. Det funkar ju att vara hemma ibland också trots att det kan bli lite långtråkigt. Ah, vi får se. Dyker det upp något kanske vi drar iväg.
 
Fjärde dagen på Fitnessfighten också. Kroppen gör ont men sötsuget är faktiskt borta. Jag trodde att kosten skulle vara allra värst men det är faktiskt inga problem. Men nog blir det nån god mat och lite choklad i början av april :) Men sen får man lägga upp något annat kost- och matschema.
 
Ah, ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela