Helt slut

Publicerad 2014-03-26 19:14:57 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Jag känner mig heeelt slut i kroppen. 26 dagars träning har verkligen gjort sitt men nu är det inte långt kvar och efter detta är slut kan jag lägga upp den träningen jag vill. Varje dag kommer jag absolut inte att träna i fortsättningen men fler promenader och även något styrkepass i veckan ska jag väl kunna klämma in.
 
Idag har vi varit med Mathilda, Nathalie och lilla Betty. Det blev en del promenerande idag och det är ju bara bra trots att träningen var tung ikväll. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp. När vi kom hem på eftermiddagen, Jag och Freya, lekte vi lite innan vi somnade båda två i sängen och sov fram tills Jon kom hem. SKÖNT. 
 
Nu inväntar jag Halv åtta hos mig och sedan Sveriges Mästerkock. En köpp te vore ju gött å....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela