Gnäll

Publicerad 2014-03-13 19:02:24 i Freya 0-1 år, Vardagen,

När Freya vaknade 4 imorse, efter en för övrigt gnällig natt, trodde jag att jag skulle gå under. Hon bara skrek och skrek och skrek och jag förstod att det var dags att kliva upp för henne. MEN, jag la henne i vår säng och efter ett tag somnade hon om och sov fram till klockan 7 nästan. Tack för det, annars hade jag varit helt knäckt vid det här laget.
 
Idag har vi bara varit hemma, jag och Freya. Hon har gnällt mer eller mindre hela dagen och jag har flyttat henne från soffan till golvet till sängen till gåstolen till matstolen, osv osv osv, allt för att hon ska få variation, men nä, det var ingen bra dag idag tydligen. En promenix tog vi i alla fall och jäklarns vad skönt det var. Man får passa på innan det vänder.
 
På eftermiddagen somnade vi båda två i sängen tätt intill varandra och sov fram tills Jon kom hem. DET var välbehövligt! Trots detta gick träningen ikväll skit och jag känner mig inte alls på humör idag faktiskt. Imorgon är det i alla fall fredag och trots att det inte väntar någon chokladkaka på mig så gör i alla fall momme det! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela