Fredag

Publicerad 2014-03-07 16:09:19 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jobbiga nätter passerar och jag bara väntar och längtar tills det ändras. Idag valde i alla fall Jon att ta en "sportlovsdag" så imorse var det ingen väckarklocka ställd. Fast vem behöver väckarklocka när Freya finns? Stackarn fick börja sin lediga dag med att gå upp med Freya tidigt och jag fick sova vidare. Halv 9 fick jag Freya att somna om och då sov vi bredvid varandra i 1,5 timme. MYS :)
 
Idag har jag och Freyan varit in och hälsat på mamma en sväng som kom hem från Sälen igår. Sedan har vi bara varit hemma, jag har tränat, Freya har lekt och nu har hon precis badat och lagt sig igen. Sista tuppisen innan läggdags vid sju.
 
Nä, nu blir det lugna puckar medans Freya och Jon sover. Kanske lite läsning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela