Febrig

Publicerad 2014-03-21 16:27:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Inatt fick Freya sova mellan mig och Jon efter att ha vaknat klockan tio igårkväll och varit otröstlig. Jon fick typ hela sängen för sig själv medans jag låg ute på kanten med en Freya som sparkade mig i magen 28 gånger i timmen typ. Oroligt har hon sovit och jag har inte kunnat röra mig vilket gjort att jag också sovit uselt. Men men, vi klev inte upp förrän 06.40 imorse och det var längesen hon låg så länge. Alltid något.
 
Jag kände redan inatt att hon var varm trots att hon inte hade täcke på sig så imorse tog jag tempen, vilket visade feber. Inte någon hög sådan, men ändå. Sedan har hon börjat snora en aning också så kanske är en förkylning på intågande. Gnälligt har det i alla fall varit hela dagen. Tur det är helg....
 
Nu har jag efter MYCKET om och men fått ungen att somna så nu ska jag ner, laga mat till mig och Jon OCH barnmat. Hur fan orkar man....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela