En vanlig söndag

Publicerad 2014-03-09 16:43:25 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igårkväll blev det som vanligt Mello. Sanna förtjänade att vinna så inte mig emot. Tvivlar dock på att hon kommer lyckas bra i Eurovision men vi får se....
 
Idag har det tränats och lagats mat. Just nu är jag ensam eftersom Jon åkt iväg för att kolla på bandy och sen spela innebandy och Freya powernappar en sväng. Blir väl till att väcka henne vid fem och sen leka någon timme innan det är dags för välling och godnatt. Sen då? Trööökig kväll....
 
Imorgon ska vi till mammsen och så kanske det blir en sväng till Lidl igen! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela