Dag 30

Publicerad 2014-03-30 19:22:44 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Då var det söndag igen och som vanligt har Jon åkt iväg på innebandy. Vi har haft en riktigt bra helg och Freya har varit på toppenhumör. Idag har hon till och med lärt sig att ta sig någonstans när hon ligger på mage. Framåt vill det sig inte men bakåt ålar hon minsann, haha. Alltid något, snart är det väl full fart :)
 
Fitnessfighten är för övrigt över nu och efter att ha "firat" med en massa onyttigt förstår jag verkligen hur mycket jag älskar mat och godis.....tyvärr. Jag tycker jag borde vara äcklad efter en bra och ren månad men nä, jag vill bara ha mer och mer och mer vilket är jobbigt. Men nu ska jag inte sumpa det...jag får inte!
 
Planen är att börja promenera promenera promenera...så mycket jag bara kan. Jag tvivlar på att jag ens orkar Kyrksjön men man kan ju se det som ett första mål då - att sig runt Kyrksjön. Haha, fan vad sjukt det låter men det är sant....
 
Nu blir det myskväll i min ensamhet och sen blir det säkert tidigt Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela