Bebisdate

Publicerad 2014-03-18 20:55:34 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Klockan är snart 21 och ääääntligen kan jag parkera mig i soffan och bara njuta innan det är läggdags. Läggdags nu för tiden betyder senast 22 så det är ju rätt trist, men har man en unge som gnäller halva nätterna och ska upp 5-6 på morgonen så finns det inte mycket att göra. Man behöver både lägga sig tidigt om kvällarna och ta powernaps om dagarna, haha. Men det vänder väl ;)
 
Idag har vi varit i Letsbo till Evelina och OJ vad fantastiskt fint dom bodde! Världens utsikt och sååå fint inomhus. JAG VILL OCKSÅ!!! Där blev det lunch (medtagen mat för mig såklart...) och massa bus och lek. Småttingarna blev dock gnälliga ganska fort men jag tror alla är inne i någon "mamma-period" för att sitta på golvet själva en längre stund går ju inte, haha.
 
Vi får se vad vi hittar på imorgon, på torsdag kommer i alla fall Malle och Bellis till Ljusdal så då åker vi dit och träffar dom. Och så kanske vi tar en dejt med Nathalie och Betty på fredag? Vi får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela