Wuäääh

Publicerad 2014-07-03 21:06:35 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Idag startade vi dagen typ 2 inatt......haha, så jäkla sjukt men mellan 2 inatt och 9 imorse sov Freya i kanske en timme max. Vi kämpade timme efter timme med att försöka få henne att somna om men det var bara skrik och gråt hela tiden. När jag åkte in till Ljusdal klockan 9 imorse lyckades Jon få henne att somna i alla fall och när jag kom tillbaka sov hon fortfarande. Sedan däckade vi allihopa i två timmar på eftermiddagen. VÄLBEHÖVLIGT. Trots så lite sömn har Freya varit en solstråle hela dagen. Konstigt det där....
 
Eftersom vi sov så pass länge på eftermiddagen orkade stumpan i alla fall vara vaken en timme längre ikväll så man kan ju alltid hoppas på en bättre natt. Ja, BÄTTRE, för bra finns inte i våran värld. Jag har i alla fall fått en annan inställning till det hela och tänker bara på att det trots allt går över och kommer bli bättre. Om ett par månader kommer dock en ny ligist till världen men det får vi ta då ;)
 
Nä, man är trött trots powernappen idag så det blir nog en tidig kväll och hoppas på att man får sova i ett par timmar innan jäntan vaknar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela