Sommar å sol

Publicerad 2014-07-12 12:34:04 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Sommar, sommar å sol...lalalalaaaa....
 
Freya njuter av att få gunga, bada och krypa runt på gräsmattan medans jag mest svettas ihjäl i denna värme. Hon har det ju jobbigt hon med när det är så varmt, framförallt när det gäller att sova. De senaste 4 nätterna har vi dock bytt ut vällingen mot vatten och det har fungerat bra men hon får gärna sluta dricka vatten också för det tar ju till och med längre tid och det blir ju liksom samma sak....haha. Men men, ett framsteg i alla fall. Imorse var hon dock vaken och ledsen mellan halv 4 och halv 6. Det kanske är varmt åt stackarn, vad vet jag, vi somnade i alla fall om till 8 efter det.
 
Idag ska vi åka till pappa/morfar och fika och ikväll kanske det blir ett kvällsdop i Gunnarsbosjön om Freya orkar med!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela