Går och går

Publicerad 2014-07-31 12:00:30 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Min lilla stora tjej bara går och går. Hon tar sig genom hela vardagsrummet utan problem och nu väntar vi bara på att hon ska kunna ställa sig upp själv, för då lär det ju gå ännu fortare. Snacka om att spärren helt plötsligt släppte och ungen bara tjuter av skratt när hon går :D
 
Vad har vi gjort de senaste dagarna? Finvädret håller i sig så i förrgår hämtade jag och Freya upp Nathalie och begav oss mot Stenegård där vi åt en varsin räkmacka på trädgårdscaféet. Efter lunchen kom även Emelie, Anna, Malin och alla ungar så vi tog en fika med dom till efterrätt. 
 
Igår fyllde Bellis år så vi åkte till Hudik på förmiddagen. Jag och Freya dumpade av Jon hemma hos Thomas och åkte upp till Malle där det blev tårta. Efter ett par timmar hämtade vi upp Jon igen, beställde med oss pizza från Delsbo och åkte hem och käkade. 
 
Idag startade vi dagen med sovmorgon då Freya sov ända fram till klockan 7! Sedan var det min tur att ligga kvar så jag somnade om fram till 9 då det blev frukost och sedan lämnade jag Jon och Freya hemma och tog bilen in till barnmorskan.
 
Nu är jag hemma igen, Freya har precis somnat och jag tror jag ska ta en tuppis jag med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela