Freyas önskelista

Publicerad 2014-07-28 20:03:55 i Freya 0-1 år,

Hej!
Freya fyller ju 1 år om mindre än tre veckor (herregud....) och eftersom flera stycken redan frågat efter önskelista tänkte jag att jag kan skriva ner ett par saker här. Kommer säkerligen komma på mer efterhand men vi får börja någonstans ;)
 
Freyas önskelista
Kläder, strl 80/86
Skor, strl 20-21 typ
BÖCKER!
Barngardiner
Leksaker (t.e.x dragleksaker och stapelleksaker)
Klossar
Docka
Förvaringsbackar
Textilmatta med barnmotiv
Mössor till hösten, strl 46/48
Bobbycar
Duplolego
Dra på lakan till spjälsäng, plus sängkläder
Barntallrikar och bestick, hårda haklappar med uppsamlingsficka
Nappar från 12 månader, t.e.x MAM
Sackosäck
Pussel (Knoppussel)
Barnhandduk
Babykritor
Blöjor, storlek 5 (Skitkul va!?)
 
 
Detta är vad vi har köpt till henne så det kan ni ju undvika att handla ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela