Vaccination

Publicerad 2014-01-27 19:37:47 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Halloj!
Allt bra?
 
Igår somnade Freya i mitt knä för första gången på månader. Jag satt bara och tittade på denna vackra skapelse som faktiskt kommer från MIG - helt sjukt! Hur kan någon som jag få något så vackert? Älskade tös :)
 
Idag kom dagen som jag inte alls längtat efter. Det var dags för vaccination av Freya igen. Sist var hon ledsen hela dagen efteråt så jag förväntade mig samma sak idag. Allt har dock gått jättebra och hon har bara varit lite mer speedad än vanligt men det är ju knappast något negativt ;) Mammahjärtat gick dock sönder lite imorse när hon skrek av sprutorna. Tur det blev bra fort och även läkarundersökningen gick kanonfint. Idag, nästan 5 och en halv månad gammal väger Freya 7,5 kilo och är 66 cm lång. Stortjejen!
 
Hade åtminstone förväntat mig mer sömn från hennes sida idag men icke. Det har blivit sammanlagt två timmar kanske men nu är hon lagd för natten och förhoppningsvis blir det en bra natt. Jag sov jättedåligt inatt (inte på grund av henne) så jag behöver också sova.
 
Nu inväntar jag säsongspremiären av "Familjen annorlunda" så kanske jag får se på hur jobbigt det egentligen är att ha barn ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela