Trötter

Publicerad 2014-01-23 19:18:04 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Efter en bra natt kom en usel natt och jag vet inte hur många gånger jag stoppat in nappen inatt....328? Klockan 6 imorse orkade jag inte med nappen längre utan tog henne till våran säng där hon fick äta. Sedan somnade hon om mellan halv 7 och halv 9 så det var ju skönt i alla fall.
 
Efter lite frukost och lek här hemma åkte vi till Ljusdal. Freya somnade i bilen och sen lyckades jag flytta över henne till sängen hos mormor där hon sov vidare i en timme. Jag passade på att koka kaffe och göra mig en räkmacka till lunch. Lyxigt värre! Sedan badade vi lite och tog det allmänt lugnt. Freya drog av en långsovning på eftermiddagen och efter två timmar var jag tvungen att väcka henne eftersom det var dags för hemfärd. Hon somnade dock i bilen också. Trött tjej efter en jobbig natt.....nu är hon lagd för natten så vi får se hur denna natt blir.
 
Vad händer ikväll? Harry Potter kanske? Eller orkar man verkligen...
 
 
Min nya bärsele som jag vunnit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela