Söndag

Publicerad 2014-01-05 19:41:54 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej å hå!
Jon har precis åkt iväg på innebandy, jag har lagt Freya och plockat upp en chokladkaka....kanske den sista på länge!? Förhoppningsvis. 
 
Igårkväll åkte vi över till Kristin, Johan och Elsa där vi blev bjudna på gofika. Barnen pratade (halvgormade?) ikapp och efteråt var Freya så slut så hon somnade innan vi ens hann ut från gårdsplan, haha. Trevligt var det i alla fall och eftersom jag inte har några egna vänner med barn är det kul att Jon har det så Freya också får träffa andra bebisar :)
 
På hemvägen beställde vi med oss mat och sedan bar det iväg hemåt för att käka. När Freya hade somnat kollade jag och Jon på Sagan om Ringen och nu har vi bara EN ynka timme kvar. SPÄNNANDE. Men det får bli imorgon...
 
Idag har vi haft besök av både Freyas morfar och Lars, Madde och barnen. Full rulle :)
 
Nä, nu hoppas jag på att Freya sover lääääänge så får jag lite egentid ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela