Oroligt

Publicerad 2014-01-28 21:33:36 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Ett par oroliga nätter har passerat och Freya vaknar var och varannan timme och är ledsen. Mellan 2 och 4 inatt var det gnäll var femte minut typ och tillslut orkade jag inte med mer så klockan 4 gick jag ner och gjorde i ordning en flaska mat och sedan fick vi sova till halv 7 då Jons klocka ringde. BAAAH, ögonen går i kors på mig. Har inga större förhoppningar på en bra natt inatt för vi har redan varit inne tre gånger och gett henne nappen. Men ah, man kan ju alltid hoppas...
 
Idag har vi varit i Ljusdal igen. Jag åkte och käkade lunch med Mathilda medans Freya var hos mormor och sen har vi bara varit där och myst. Freya har börjat sova två gånger om dagarna nu bara så det är lite svårt att underhålla henne vissa stunder. Det brukar bli en halvtimme på förmiddagen och en längre stund på eftermiddagen. 
 
Imorgon verkar det som att vi ska träffa Nathalie och sen kommer Malle och Bellis på torsdag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela