Massa besök

Publicerad 2014-01-16 14:07:00 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej hopp!
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan stumpan vaknar...
 
Idag blir min Freya hela FEM månader. Tänk att det är fem månader sedan jag låg där på BB och bara längtade. Nu är hon här och hon bara växer och växer och växer....min lilla stora tjej :)
 
Igår sov Freya i 3 timmar och en kvart, vilket ALDRIG har hänt förut. Sedan kom som sagt Nathalie och Mathilda på besök och Betty låg och sov i vagnen utanför. Efter några timmars prat och bus åkte dom hem och jag påbörjade middagen som blev klar precis när Jon anlände. Sedan blev det Harry Potter på kvällen.
 
Redan klockan 9 imorse kom nästa besök som var Sofie. Såååå trevligt att få besök så tidigt på morgonen för man gör ju ändå naaada då :) Ända fram till klockan 1 var hon här och vi hade verkligen jättetrevligt, var så längesen vi träffades så vi hade mycket att ta igen :) 
 
Nu sover som sagt Freya och har gjort i snart 1,5 timme. Kan det bli en repris från gårdagen mån tro? Njaaa, hon vaknar nog snart ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela