Måndag igen

Publicerad 2014-01-20 15:33:08 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Då var det måndag igen och här började vi dagen klockan 7 imorse. Det blir ju så långa dagar när man måste släpa sig upp då men vad gör man? En miniatyrmänniska styr mitt liv ;)
 
Vi åkte i alla fall till Ljusdal och mormor rätt tidigt där vi var fram till hon åkte på jobbet. Då slängde jag in mig och Freya i bilen och tänka dra till Dollarstore men när vi kom dit var parkeringen SMOCKFULL, verkligen smockfull, så vi sket i det och åkte hem istället. JOBBAR INTE FOLK OM DAGARNA!!??
 
Freya somnade i bilen och jag lyckades för första gången i världshistorien ta upp henne, klä av henne och få henne att somna om i sängen. Heja mig!?
 
Får se hur länge hon sover. En halvtimme skulle jag tippa på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela