Liten blir stor....fort

Publicerad 2014-01-29 11:09:02 i Freya 0-1 år,

Det känns som evigheter sedan Freya var såhär liten och ändå är hon bara 5 och en halv månad. På bilden har hon en klänning i storlek 44 på sig och nu har hon 68 i kläder och börjar nästan gå över till 74. Vart tog tiden vägen? Samma fråga som alla småbarnsföräldrar ställer sig. 
 
Jag skulle kunna skaffa 10 ungar till för att få uppleva varje månad om och om igen. Men....10 ungar blir det knappast, eller ja, aldrig om jag får vara så elak ;) Någon gång hoppas jag på syskon till Freya, men hon får nog klara sig med ett...max två ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela