Gnälligt

Publicerad 2014-01-30 19:27:01 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår hade vi en riktigt tuff kväll. Freya bara skrek och skrek och skrek och var helt hysterisk samtidigt som tårarna sprutade. Hon var så otroligt trött men kom aldrig till ro och till sist somnade hon på min axel när klockan nästan var halv 10. Förväntade mig därför en bra natt men nja, hon ville ha käk redan halv 6 och sedan somnade hon inte om mer än 45 minuter så halv 8 var det bara till att kliva upp. God morgon liksom?
 
Det känns som att "något är på G" för Freya har inte alls varit sig lik idag heller tycker jag. Mycket gnäll och gråt och heeelt omöjligt att få henne att sova. Idag har hon sovit i sammanlagt EN timme, EN. Det är inte okej på någon fläck och nu när hon skulle lägga sig ikväll var hon också otröstlig. Stackarn....jag hoppas på tänder men har inte sett några tecken i munnen på det så jag vet inte.
 
I alla fall. Idag åkte jag och Malle ner på Coop och Zinko en sväng. Ångrade att jag inte åkt dit tidigare på REA:n för nu var det väldigt urplockat. Köpte i alla fall två dregglisar och en body och fick betala sammanlagt 85 kronor för det. Billigt och bra! Det mesta jag ville ha var dock i storlekarna 50 och 56....
 
Nä, nu blir det nog film och hoppas på en lugn och skön kväll....och natt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela