Fredagsmys

Publicerad 2014-01-24 13:14:08 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej på er!
Idag är det kyligt värre utomhus. Eftersom det var längesen vi bara var hemma, jag och Freya ensamma så fick det bli så idag. Jag orkar inte trycka på henne en massa kläder så det får bli fredagsmys heeeela dagen lång. 
 
Inatt sov Freya 19-6 och sen 6.30-7.30 så det är helt okej. Hon har dock gnällt efter nappen ett par gånger inatt också men inte lika ofta som igår. Nu är det ju i alla fall helg så jag får säkert sovmorgon någon dag eftersom Jon är hemma. Man orkar för att man måste orka :)
 
Som sagt, idag är vi bara hemma och jag försöker underhålla stumpan bäst jag kan. För ett par veckor sedan gick det alldeles utmärkt att lägga henne i gymmet själv en stund medans man gjorde annat men nu ska hon ha kontakt heeeela tiden. Sedan känns det som att hon börjar tröttna på leksakerna också så man bör kanske införskaffa flera? Att bära runt på klumpedunsen går ju inte hela dagarna :)
 
Nu söver hon i alla fall och vi får se hur länge. Hon har sovit en halvtimme på förmiddagen så jag HOPPAS det blir längre nu. Men ah, vi får se :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela