Sverige

Publicerad 2014-02-23 12:54:13 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Igår la jag mig direkt efter Mellon typ. Helgerna blir inte längre riktiga helger då man lyxar till det och är uppe i ett par timmar extra. Nä, helgerna betyder mer vila för mamman och mer kämpande för pappan. Hahaha. Närå, men det är slut på sovmorgnar nu för tiden.
 
Inatt ville Freya käka vid 2 och sen var det uppgång klockan 6 imorse. Jon var som vanligt snäll och gick upp med henne och jag fick sova ända fram till halv 9 typ. Då hörde jag en gnällande Freya i rummet bredvid som började bli trött. Hon somnade om i en halvtimme och sen lagade Jon pannkakor till frukost igen. Mums!
 
Sedan har vi badat Freya som för övrigt blir svårare och svårare i den där baljan. Det blir vatten ööööverallt. Ge oss ett badkar!!! Hon får följa med in i duschen snart....
 
Nu ligger mina favoriter och sover igen och jag har precis duschat. Freya har fått på sig en Sverigedress för att stödja hockeykillarna idag ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela