Städ och lyx

Publicerad 2014-02-09 14:30:20 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Tidig morgon igen och jag bävar mig inför veckan då jag inte får någon avlastning alls. Men men, så fort man klivit upp på morgonen brukar det bli bra :)
 
Idag har vi donat på en massa här hemma. Jon tog med sig Freya och åkte härifrån så jag fick städa i lugn och ro. Nu känns allt betydligt fräschare här hemma och jag passade även på att ta en lång dusch efteråt med rakning och hårinpackning. Lyx för en mor alltså ;)
 
Nu har dock mina älsklingar kommit hem och Freya somnade direkt i sin nybäddade säng. Förhoppningsvis kan hon sova i ett par timmar nu eftersom hon bara sovit i typ en timme sen klockan halv 7 imorse. 
 
Jag tänkte snart börja med maten och ikväll blir jag som vanligt själv då Jon åker iväg och spelar innebandy. Får se vad jag hittar på. Kanske lyxar till det med en film via Netflix?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela