Sömn

Publicerad 2014-02-05 11:06:52 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Ännu en supernatt. Freya somnade utan gnäll eller grin redan halv 7 igårkväll och sedan hörde jag inte ett knyst ifrån henne förrän 5 imorse, då hon ville ha nappen. Halv 6 var det dock dags för mat och sedan somnade hon inte om förrän efter 7 och sov till 8, men ändå. För mig som somnade redan vid 22 igår fick ju jag mycket sömn också. Skönt. 
 
Malle tycker jag skriver mycket om sömn i bloggen men sån är jag ;)
 
Imorse åkte jag och Freya in till Ljusdal där vi först begav oss till affären där jag köpt semlor som jag ska överaska mamma med sen när hon slutar jobbet. Nu ligger pluttan och sover efer mycket om och men och jag funderar på att koka lite kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela