Shitkid?

Publicerad 2014-02-15 09:23:34 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Shitkid....är inte det en rätt bra översättning på skitunge? Haha, Freya är en shitkid i alla fall....varje gång hon inte vill sova, äta eller mysa med sin mor ;)
 
Ungen somnade redan före sex igårkväll så jag kan inte skylla på henne heller. Då är det väl inte så jäkla konstigt att man vill vakna 89289 gånger under natten heller. Först vid 23 när man själv är precis på väg att somna. I med välling, böka omkring i vad som kändes som timmar och sedan sova en stund innan det var dags igen. Jon var i alla fall snäll att gå upp med henne halv 7 imorse och ännu har hon inte somnat om. Shitkid ;)
 
Nä, idag kanske vi hälsar på i Ljusdal igen så får Jon vila lite. Nu ska jag kolla på Babblarna och försöka få Freyan att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela