Sex månader

Publicerad 2014-02-16 11:32:39 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Idag blir hon SEX månader, min älskade lilla tösabit. Min Freya som snart kan allt. Min lilla tjej....stora tjej....min :)
 
De struliga nätterna fortsätter och så fort man somnar blir man väckt igen. Jag kliver upp och tillbaka ett X antal gånger varje natt. Det känns som att hon drömmer mardrömmar och hela tiden vill kolla så att jag finns kvar. Jag drog spjälsängen så nära våran säng som möjligt inatt, försökte lugna henne och jag lyckades faktiskt vid 4-5 imorse genom att bara smeka henne över magen ett par gånger. Men halv 6 var det morgon för henne och ja, hon är bossen så ;)
 
Jag har precis lagt Freya med en Jon som redan sov. När dom vaknar ska vi klä på oss och åka till Jons föräldrar där det vankas smörgåstårta. Vi struntade i frukosten idag så det ser jag fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela