Sentimental

Publicerad 2014-02-19 16:26:34 i Freya 0-1 år,

Jag tittar tillbaka på bilder på Freya och blir alldeles sentimental. Att hon har varit så liten och att det kan hända så mycket på så kort tid. Freya vägde drygt 3 kilo när hon ploppade ut och idag, sex månader senare är hon uppe i typ 8. 5 kilo på ett halvår liksom. Och allt hon lärt sig på dessa månader? Aaaah, jag blir alldeles fascinerad. Att kunna tillverka barn är ju bara det fascinerande, haha.
 
Jag frågade om Jon var sugen på att bli en del av Familjen Annorlunda. Det var han icke, och nä, det är faktiskt inte jag heller. Hur orkar man med 12 ungar liksom? Får alla uppmärksamhet? Både Jon och jag har ju världens sämsta tålamod så nja, det räcker med Freya just för tillfället i alla fall ;)
 
Förändrats har min älskade tös gjort också....mer och ljusare hår och ett helt nytt ansikte tycker jag. Och hennes smala lår har förvandlats till kasslerlår. Haha, tänk att hon är MIN!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammatea

Publicerad 2014-02-19 19:13:59

Tänk vad mycket som händer på ett halvår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela