Produktiva

Publicerad 2014-02-15 19:34:06 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Idag har vi varit produktiva. Jon har äntligen lagt klart golvet i Freyas rum så nu är det bara lister som fattas och sen har hon ett helt eget rum. Ska bli kul att få inreda ett barnrum trots att jag är usel på det där med inredning ;)
 
Själv har jag gjort enormt många portioner köttfärssås till Freyan så nu hoppas jag hon tycker om det. Har fryst in måååånga lådor. Imorgon tänkte jag försöka göra något med palsternackan jag har i kylen. Något med kyckling kanske? Kul med barnmat :)
 
Nu har vi dukat upp med godsaker och tänt ljus. Snart är det mellooooo...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela