Måndag

Publicerad 2014-02-17 19:04:13 i Freya 0-1 år, Vardagen,

God kväll!
Freyan har dragit av en kvällsbajs, fått på sig pyjamas och druckit välling....och somnat. Hon har inte sovit mycket alls idag så man kan ju hoppas på det inatt istället då.
 
Idag har vi varit i Ljusdal hela dagen. Jag tog en promenix i finvädret, åkte sedan ner på Coop och handlade medans mamma hade Freya. När vi kom hem fick Freya kycklingen jag gjorde igår och hon ÄLSKADE den. Hon har ätit allt jag gjort men detta var verkligen det bästa någonsin tydligen. Haha, hon skulle ha mer och mer och mer tills det tog slut. Så jäkla kul att hon tycker om min mat :) Handlade en massa på Coop som jag kan göra mat till henne på. Bland annat sötpotatis, zuccini, ärtor, majs, osv osv osv......Så nu ska det googlas efter recept :)
 
Ikväll blir det Familjen Annorlunda och sedan en tidig kväll. Vissa har ju varit uppe sedan halv 6 imorse likzzzoom..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela