Loppi Blogbag Gravid & Baby

Publicerad 2014-02-02 18:41:14 i Loppi,

För ett par dagar sedan dök det upp en Loppi Blogbag med lite prylar till Freya. Det kändes verkligen som att samtliga produkter var anpassade efter henne och det ska bli kul att prova på allting allt eftersom. Idag har vi använt några av produkterna när Freya badade. 
 
 
Först och främst innehöll paket ett gäng produkter från Natusan. Det var lotion, flytande tvål, babyolja och zinksalva. Freya älskar att bada och eftersom hon även blivit en torris nu i vinter känns dessa saker helt suveräna. Det är produkter som hela tiden går åt och Natusan är ett bra märke tycker jag. 
 
Även två produkter från Philips Avent var med i paketet och eftersom jag verkligen gillar just Philips blev jag väldigt glad. Först och främst var det en nappflaska som blir perfekt till Freya som är en flaskätare och även till ett eventuellt syskon i framtiden. Om ett par månader kan hon även börja använda muggen som var med som är utformad så att barnet ska kunna dricka ur den själv på ett smidigt sätt. Bra handtag för de små händerna att hålla i.
 
Till sist låg Folksams barnkit i lådan. En förpackning med vattenavvisande plåster, skavsårsplåster, brännsårsplåster, brännskadegel, torkare och solskyddskräm. Ett måste i skötväskan utifall olyckan skulle vara framme.
 
Jag är supernöjd med produkterna såhär långt och det ska bli kul att fortsätta använda dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela