Kaffe

Publicerad 2014-02-21 19:33:27 i Vardagen,

Jag är egentligen en sån där som inte tycker att man dricker kaffe senare än typ tre på eftermiddagen. MEN, ikväll kände jag att jag aldrig skulle klara av kvällen om jag inte fick i mig koffein så jag slängde på ett par koppar som jag nu druckit. Om jag känner mig piggare? Nä, inte mycket, det blir nog en jäkligt tidig kväll ikväll....om jag inte kommer in i andra andningen då, haha.
 
Freya är precis lagd och jag sitter och kollar efter nån bra serie på Netflix. Finns ju så många och jag och Jon har inte samma smak. Men vi får nog enas om något ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela