Jacka

Publicerad 2014-02-16 16:49:37 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej igen!
Finväder idag så därför fick Freya ha jacka på sig för första gången när vi åkte iväg. Hon blev så snygg så med jacka och uggsen. Smörgåstårtan var för övrigt god som vanligt men Freya var inte på sitt bästa humör. Gnällspiken.
 
När vi kom hem däckade hon direkt och har sovit i två timmar nu. Varför kan hon inte ha en långsovning mitt på dagen istället? Nu blir det ju ett par timmar på eftermiddagen och alldeles för ofta måste vi väcka henne för att hon inte ska sova FÖR länge. Sen blir hon trött igen vid 19 och vill sova. Men men, nu har det varit såhär läääänge och det är inte så mycket att göra åt. Hon bestämmer som sagt.
 
Jon sov ett tag han med nu på eftermiddagen så jag passade på att göra ännu mer barnmat till Freya. Det blev kyckling med morot och palsternacka. Får se om det uppskattas. Nu har jag precis slängt in morötter i ugnen så ska vi ha det till fläskfilé och potatisen som blev kvar sen igår. Och ja, väcka Freya måste jag göra snart å...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela