Halv 4

Publicerad 2014-02-10 15:20:59 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hej!
Freya däckade som sagt redan klockan sex igårkväll så idag är det en trött mor här hemma för tösabiten vaknade HALV FYRA imorse. Eftersom hon vaknade så förbannat tidigt var jag rätt säker på att jag skulle kunna få henne att somna om men icke. Jag kämpade på fram till kvart i sex imorse då hon äntligen somnade.....i våran säng. För mig är det ett stort nej till att leka med barnen på nätterna om de vaknar och inte kan somna om. Ungen ska lära sig att det är natt och då ska det vara mörkt, tyst och tråkigt. Punkt slut. Men det sket ju Freya i ändå ;)
 
Mellan kvart i sex och halv 7 fick vi sova innan hon ville gå upp för dagen. IIIIIINTE kul. Några timmar senare somnade Freya i mitt knä och jag satt och svettades i soffan med henne i nästan en och en halv timme. Nu har jag kämpat med att försöka få henne att sova igen och efter 3,5 timme så ligger hon nu i spjälisen och jag hoppas för guds skull att hon sover i alla fall en timme. För hon fååååår inte somna sex ikväll.
 
SÖMN SÖMN SÖMN.....haha.
 
Ikväll åker Jon iväg igen så jag blir åter igen solo. Det är dock lite att se på tv ikväll så då har jag lite att göra. Hungrig som fan är jag också men nä, jag ska fasen klara dagen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela