Forever alone

Publicerad 2014-02-23 19:08:49 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Jahapp, då var jag forever alone igen då. Freya är precis lagd och Jon åkte precis iväg till innebandyn. Jag har stängt av tv:n och tänkte spendera några timmar framför datorskärmen innan jag kryper ner i sängen jag med. Imorgon väntar en tripp till mormor där jag tänkte passa på att baka och eventuellt göra lite barnmat till Freya medans jag har barnvakt ;)
 
Nu ska jag trycka i mig ostbågar och njuuuuta av lugnet!
 
Såhär sur blev Freya när Sverige förlorade......;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela