Babydate

Publicerad 2014-02-07 20:47:26 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Tjo!
Imorse drog vi iväg till Ljusdal där det blev frukost hos mormor. Efter en kortare tupplur i mitt knä begav sig jag och Freya till Ämbarbo där Kristin och lilla Elsa väntade. Blev bjuden på gott fika och pratade bort ett par timmar. Jag är glad att jag träffat henne eftersom jag inte har några "egna" vänner med barn. Sedan är det ju ett extra plus att man inte behöver vara så brydd i hennes sällskap heller ;) Vad pratar mammor om egentligen när det inte är bajs!?
 
Freya däckade på vägen hem och fortsatte sova vidare i sängen hemma. När hon vaknade fick hon lite gröt och sedan kom Jon hem med mat till oss. Nu har stumpan somnat och vi ska slå igång en serie som vi började kika på igår via Netflix. Hoppas den blir bättre :)
 
Snöar gör det också....hualigen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela