Alla hjärtans dag

Publicerad 2014-02-14 13:32:07 i Freya 0-1 år, Vardagen,

Hela veckan har nätterna varit usla. Eller ja, usla för att vara Freya i alla fall. Jag är så trött och slut så jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen och eftersom hon bara oftast sover småskvättar på dagarna vill jag inte lägga mig heller eftersom det bara blir konstigt att sova en kort sväng och sen upp och härja omkring igen. Nä, jag hoppas Freya vill gå tillbaka till att sova hela nätterna igen istället för att böka omkring 28 gånger per natt och vilja ha mat. Har ungen en tillväxtperiod nu eller? På dagarna äter hon rätt dåligt dock....
 
Nä, slutgnällt. Idag är det alla hjärtans dag. Vi åkte in till Ljusdal imorse, drog på Coop, handlade färskt bröd, semlor, blommor och en tidning och åkte sedan upp till mamma som fick det. Till lunch kom Jon med hamburgare och sedan åkte han till jobbet igen och jag tog med mig en trött Freya hem. Just nu söver hon. Jag vill oooockså....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela