Längesen

Publicerad 2014-08-28 20:21:18 i Freya 1-2 år, Vardagen,

Ah, bloggen har inte varit prio 1 den senaste veckan. Det har liksom inte blivit av och sedan har vi väl inte gjort något speciellt heller.
 
Dagarna rullar på och Freya lär sig nya saker hela tiden. Nu har hon börjat gått helt och hållet och det dyker upp fler och fler ord från hennes mun. Hon kan bland annat säga mamma, pappa, gunga, lampa, blöja, blomma, tack, titta, där, och så vidare. Hon är så duktig och ger jag till exempel henne ett rån nu säger hon automatiskt "tack tack" :D
 
Vi har dock struliga nätter och tidiga morgnar igen. Det var ju bra ett tag men nu har det börjat bli sämre igen. För det första kissar hon ju ner sig var och varannan natt men inatt har hon på sig en större blöja så förhoppningsvis hjälper det. Annars sover hon väldigt oroligt och skriker till flera gånger per natt och sedan är det ofta väldigt ledset vid 4-5 tiden på morgonen. Imorse somnade hon i alla fall om i vår säng klockan 4 och sov ända fram till 7 men annars är det normal uppstigning mellan 5 och 6. Inte kul för en morgonsuris som mig....
 
Ja ja, ikväll börjar i alla fall Hela Sverige bakar - SOM JAG HAR LÄNGTAT! Imorgon ska vi träffa Nathalie och Betty och sedan är det heeeelg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Skog

Jag heter Amanda, är 21 år och bor tillsammans med min sambo Jon och våran dotter Freya som kom till världen 16/8-13. Just nu väntar vi på lillebror/lillasyster i december-14. Följ vår vardag!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela